vogels aangeboden

Birdje
Dooier
Dooier

vogels aangeboden

Berichtdoor Birdje » Ma 08 Aug 2016, 17:55

Hallo allemaal,

Ik zoek een goed huisje voor mijn vogels. Zelf woon ik in een studentenhuis. Het is hier wat klein en daarom zoek ik een fijne plek waar deze vogeltjes gelukkig oud kunnen worden. De duif kan niet vliegen, daarom is hij bij mij terecht gekomen, misschien als hij een tijdje op een wat grotere plek zit in een voliere dat het hem lukt. Voor de duif is t belangrijkst dat ie n nieuwe plek vind. Hij is nog geen jaar oud. Verder heb ik een japans meeuwtje en n kanarie. Voor deze twee zoek ik n plek waar ze met wat meer soortgenoten zitten zodat ze meer ruimte hebben en een koppeltje of een nestje kunnen vormen. Ze zijn niet handtam. De duif wel een beetje. Ze zijn verder goed verzorgd, ontluist enzo. Eten en drinken goed en zijn gezond. De duif heb ik nog niet lang, het japans meeuwtje en de kanarie hebben afgelopen winter binnen gezeten. Nu staan ze sinds het wat warmer is buiten, maar ik weet niet of ze dan gewend genoeg zijn aan buiten in de winter. Als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag. Het japans meeuwtje en de kanarie zou t fijnst zijn als ze samen in een voliere terecht kunnen.

Groetjes,
Simone

Fernande
Beheerder
Beheerder

Re: vogels aangeboden

Berichtdoor Fernande » Ma 08 Aug 2016, 20:08

Waar woon je Simone?

Birdje
Dooier
Dooier

Berichtdoor Birdje » Di 09 Aug 2016, 21:16

In Tilburg

Toekan-Toerako
Moderator
Moderator
Birthday

Berichtdoor Toekan-Toerako » Wo 10 Aug 2016, 20:27

Misschien ook leuk om wat foto's te delen van ze? Dan zullen mensen eerder bijten ;) Kleine uitleg over foto's uploaden: http://voliereforum.nl/forum/viewtopic. ... 511#p71511
I believe I can fly!!!

-> Download de Tapatalk App voor het Volièreforum! Voor iOS en Android

Birdje
Dooier
Dooier

Berichtdoor Birdje » Za 20 Aug 2016, 17:47

Deze mooierd zoekt een fijn plekje om te wonen. Misschien heeft iemand nog plek over tussen de andere duiven? Ook al kan hij niet zo goed vliegen, hij heeft een grotere ruimte nodig waar hij lekker kan vertoeven. :)
Bijlagen
20160820_094406-1.jpg
20160820_094406-1.jpg (288.8 KiB) 6262 keer bekeken

Birdje
Dooier
Dooier

Berichtdoor Birdje » Za 27 Aug 2016, 17:35

Of misschien iemand die ruimte heeft en tijdelijk kan opvangen? Hij kan intussen weer een beetje vliegen