broedkooien

frans

Re: broedkooien

Berichtdoor frans » Do 14 Jan 2010, 19:04

nee zo bedoel ik het niet :lol: ik kweek niet in broedkooien. ik was gewoon nieuwschierig wat het nu zou kosten zoals je het heb afgebeeld. gewoon ongeveer een richtlijn.

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Do 14 Jan 2010, 19:48

ik heb het voor mezelf niet uitgeteld, maar de indische appel kost ongeveer 30euro per m2, rvs kost 35 euro per m2, wit kost 9 euro per m2 en dat paarlemoer kost ook rond de 35 euro per m2 en een plaat is ong. 6 m2 dus als je het uit wil tellen ga je gang :P ik doe ook nooit van te voren zeggen hoeveel iets ong kost want je zult dan altijd zien dat je ongunstig uitkomt in je plaat en dan wordt het in 1 keer weer een stuk duurder ik tel het liefst gewoon uit per interieur onderdeel uit wat het gaat kosten.

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Za 23 Jan 2010, 17:27

zo vandaag nog even wat geleiders gehaald voor de zandlades. ik wilde er eerst geen in doen maarja kon het niet laten om ze toch te halen :P en dan loopt het toch wat soepeler. morgen waarschijnlijk ook meteen wat fronten halen, maar dat moet ik nog even kijken.

Reijer
Goudhaan
Goudhaan

Berichtdoor Reijer » Ma 25 Jan 2010, 21:19

komen er nog foto`s van de bouwvorderingen? :D
Afbeelding

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Ma 25 Jan 2010, 23:12

hahaha ben nog niet begonnen :D eerst even het materiaal bij elkaar sprokkelen. ik zal van de week even zorgen voor foto's van de HPL zodat je een beetje inzicht krijgt van de kleuren :wink:

frans

Berichtdoor frans » Di 26 Jan 2010, 00:07

Ik denk je bent al klaar jo :lol:

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Di 26 Jan 2010, 17:31

nee nee in de carnavals vakantie gaan we er aan beginnen die begint hier over 2 weken geloof ik :oops: maar dan is het ook zo gebeurt. de werktekeningen zijn ook klaar dus het is ff een halve dag zagen en in elkaar zetten en dan ongeveer nog een dag afwerken.

frans

Berichtdoor frans » Di 26 Jan 2010, 18:43

nee nee in de carnavals vakantie gaan we er aan beginnen die begint hier over 2 weken geloof ik :oops: maar dan is het ook zo gebeurt. de werktekeningen zijn ook klaar dus het is ff een halve dag zagen en in elkaar zetten en dan ongeveer nog een dag afwerken.
hmm volgens mij gaat die vakantie niet helemaal samen met werken. Maar toch blijven we benieuwd hoe het er uit gaat zien. Tevens zal het me benieuwen als je dan nog een beetje recht kunt zagen :?: :mrgreen: :lol:

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Di 26 Jan 2010, 22:24

hahaha ja we gaan alleen zaterdag en zondag op stap en dan dinsdag denk ik beginnen want dat wordt dan 's maandags inderdaad denk ik niet veel met al dat bier in mn giel :mrgreen: maarja foto's volgen

frans

Berichtdoor frans » Wo 27 Jan 2010, 08:23

hahaha ja we gaan alleen zaterdag en zondag op stap en dan dinsdag denk ik beginnen want dat wordt dan 's maandags inderdaad denk ik niet veel met al dat bier in mn giel :mrgreen: maarja foto's volgen
Ja ook van de maandag ochtend en jezelf he :lol: :lol:

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Wo 27 Jan 2010, 17:12

Ja ook van de maandag ochtend en jezelf he :lol: :lol:
hahaha ja da zulle we nog wel zien :wink:

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Di 02 Feb 2010, 22:37

Afbeelding

zo de binnenkast is gezagen :mrgreen:

frans

Berichtdoor frans » Wo 03 Feb 2010, 00:18

Had al in elkaar moeten zitten :mrgreen: :lol:

cnoelie
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor cnoelie » Wo 03 Feb 2010, 16:51

eigenlijk wel ja maar ik heb mn fronten nog niet dus weet de precieze afstand nog niet. en dat is ff vlug tussendoor gezagen zijn nog bezig met een hele grote boekenkast met werkblad te maken. de klanten eerst he anders hebbe we geen geld :mrgreen:

petro
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor petro » Wo 03 Feb 2010, 18:55

het begin is er,veel succes verder.
Mvg Petro