Hoe inloggen, wachtwoord vergeten?

Saskia
Goudhaan
Goudhaan

Hoe inloggen, wachtwoord vergeten?

Berichtdoor Saskia » Ma 01 Jan 2007, 20:19

[b]Hoe inloggen?[/b]

Om te kunnen inloggen heb je een "gebruikersnaam" en een "paswoord" nodig. Deze gebruikersnaam en dit paswoord verkrijg je door je te registreren. Met die informatie controleren we of je lid bent. Als je herkend wordt als lid, krijg je via email een link toegestuurd. Daarom moet je tijdens je registratie ook je emailadres opgeven. Je gebruikersnaam kan je vrij kiezen.

[b]Ik heb me geregistreerd, maar ik krijg geen paswoord via e-mail opgestuurd?
Ik heb me geregistreerd, maar ik heb me vergist bij het opgeven van mijn e-mail adres?
[/b]

Heb je zich tijdens je registratie vergist bij het opgeven van je e-mail adres, dan kunnen wij je geen link toesturen. Geen nood, je kunt je emailadres laten verwijderen en aan laten passen door een van de administrators een mail naar een van hun zal voldoende zijn.Of onder het juiste emailadres een nieuw account aanmaken:mail kan gestuurd worden naar reyer@voliereforum.nl of saskia@voliereforum.nl

[b]Waarom al die moeite doen?[/b]

Als je je aanmeld op het forum, krijg je toegang tot meer informatie en krijg je toegang tot het gehele forum.
Kun je meedoen aan discussies en je mening geven of ervaringen en verhalen delen met andere.

[b]Wachtwoord vergeten?[/b]

Geen paniek! We kunnen je een nieuw wachtwoord toesturen. Dit doe je door naar de inlogpagina te gaan en daar op 'Wachtwoord vergeten' te klikken. Hierna moet je je inlognaam en het e-mail adres waarmee u zich registreerde invullen. Er wordt dan een nieuw wachtwoord naar uw e-mail adres gestuurd.Het wachtwoord kunt u wijzigen in uw profiel.

[b]Was je al lid maar,heb je een nieuw emailadress?[/b]
Ook geen nood,een mail naar 1 van de beheerders is voldoende om dat aan te passen,dan wel graag,met oude inlognaam en oude emailadress en we passen graag voor je aan :wink: