vogels voor filmopname?

Ruben Bellinkx
Dooier
Dooier

vogels voor filmopname?

Berichtdoor Ruben Bellinkx » Di 03 Feb 2015, 12:23

Beste,

Ik ben Ruben Bellinkx, beeldend kunstenaar en op zoek naar vogels die moeten figureren in een nieuwe kortfilm die ik wil realiseren. Misschien kunt u mij hierbij helpen of kent u andere mensen die mij hier kunnen bij helpen.
Zijn er vogels die hiervoor in aanmerking komen? Welke stappen moeten er ondernomen worden om dit te realiseren.

Korte beschrijving film:

In deze film zien we een leeg dubbelbed in een slaapkamer. Rechts in het beeld schijnt er zonlicht door de vitrage naar binnen. Plotseling komt er een vogel in het beeld die na enkele keren cirkelen boven het bed neerdaalt op het bed. Eén voor één komen er nieuwe vogels de slaapkamer binnen vliegen tot het bed uiteindelijk vol vogels zit. Na een tijd worden de vogels plots opgeschrikt door een onbekende reden waardoor ze allemaal tegelijk opvliegen. Er ontstaat een zwerm vogels die boven het dubbelbed cirkelt, een schaduw werpt op de achterliggende muur, en vervolgens uit elkaar valt en verdwijnt uit het beeld.

Het zou heel fijn zijn als u mij eventueel op weg kan helpen.
Met vriendelijke groeten,

Ruben

rubenbellinkx@scarlet.be

limburg vooruit
Hoogvlieger
Hoogvlieger

Re: vogels voor filmopname?

Berichtdoor limburg vooruit » Di 03 Feb 2015, 14:06

Ik kan u niet helpen, en wens u veel succes in uw zoektocht.

Groetjes.

ps.: Ik heb wel uw post bij de kromsnavels weg gehaald. Hier staat deze vraag goed, en het heeft geen zin om ze op 2 plaatsen te zetten.

gerrit
Hoogvlieger
Hoogvlieger

Berichtdoor gerrit » Ma 18 Mei 2015, 18:02

met vogels werken is geen sinecure. wat ze thuis kunnen en moeiteloos doen , lukt hoegenaamd niet op de set omwille van de onvertrouwde omgeving, belichting, drukte, enz... veel succes in je zoektocht.

Anita spanje
Krielkip
Krielkip

Berichtdoor Anita spanje » Ma 18 Mei 2015, 20:18

gaat je niet lukken met wat duiven misschien wel ga naar een goochelaar misschien kan hij je helpen